Školka v přírodě

Den 4. – sluníčko vykukuje, což je dobré znamení 🙂 po snídani, kde dnes převládaly chutě na vánočku zejména, jsme si procvičili předmatematické dovednosti  pracovních listech a hrách. Dopoledne jsme vyrazili, po svačince (jogurt s rohlíkem), před hotel, kde jsme konečně využili příjemné a nedeštivé počasí a zahráli si pohybové hry a míčové hry. Šli jsme se projít do nedalekého lesa, kde jsme sbírali šišky a větvičky a stavěli jsme různé obydlí broučkům. Bylo příjemně teplo, tak jsme navštívili i místní hřiště a průlezky. Na oběd jsme měli dnes nejoblíbenější jídlo, což byl vývar a rajská s knedlíkem, mňam. Po odpolední siestě, jsme se natěšeně rozutekli ven, hledat skřítkův poklad. Nejen, že jsme hledali různě barevné fáborky, ale také jsme museli plnit nejrůznější zapeklité úkoly a uhádnout hádanky. Poklad byl náš, našli jsme ho ukrytý pečlivě, ve starém pařezu velikého stromu. Večer se blížil a všichni jsme věděli, že nás čeká pohádková diskotéka. Převlékli jsme se do kostýmů, nasadili jsme princeznovské koruny a šli tančit, řádit a skotačit s balónky. Odťukla 20hod a my se odebrali do pokojíčků, kde proběhla večerní hygiena a balení kufrů (uf, u některých to byl opravdu kumšt zabalit tolik věcí do malého kufru, chichi ). Nicméně (učitelky a tety)jsme to zvládli ….a už spinkáme a těšíme se zítra domů (někteří, chichi). Zítra budeme vyjíždět po obědě, okolo 13hod, předpokládaný návrat je okolo 15 hodiny, prosíme počkejte nás tam už, ať nemusí vaše ratolesti, které se na vás tak těší, čekat ve školce 🙂 papa zítra před školkou

Den 3. – dnešení ráno bylo ještě chladnější než předešlé. Ovšem snídaně nám hned zlepšila náladu, čekalo na nás opět spoustu dobrého jídla. Dopoledne se počasi umoudřilo, a jako by nám řeklo „už budu hodné, už nechám toho deště a nechám svítit sluníčko“ – proto jsme neváhali a dopoledne vyrazili na prohlídku místního hřiště, kde jsme zdolávali průlezky a poznávali jsme na místní louce kytičky – už umíme poznat pomněnku 🙂 . Byli jsme se kouknout na hotel Kamzík, kde jsme si koupili pohledy a zítra nám naše pohledy pro vás pán pošťák odešle. Před hotelem jsme si zahráli ještě různé pohybovky (Cukr káva limonáda, Stronzo, Na honěnou). Na oběd jsme měli frankfurtskou polévku a brambor s kuřecím stehýnkem – a že jsme si pochutnali 🙂 Po obědovém relaxu a skládání puzzlí jsme koukli z okna a bohužel počasí vzalo sluníčko zpět za mraky a poslalo nám silný déšť s větrem to trvá do teď (20:30). Proto jsme odpoledne strávili v herně, kde jsme si hráli nejen s hračkami, ale zkoukli jsme pohádku na projektoru, tvořili jsme přáníčka, a hráli vědomostí soutěž „poznej pohádku“. Poté jsme si zahráli hru „Hledej svou dvojici“, kde si děti vyzkoušeli hledat svého dvojníka podle značky na zádech – to se jim líbilo. Již už ležíme každý ve svém pelíšku a posloucháme pohádku z knížky Skřítek Bystroušek. Děkujeme za pohledy, některé to tak dojalo, že upadla i slzička štěstí 🙂 Děti se již na Vás začínají těšit (teda někteří vypadají, že by si tady dali ještě týden). Budeme doufat, že zítra se počasí umoudří, navíc než jen dopoledne a my zvládneme jednu větší túru po lese po turistických značkách, kde bychom mohli hledat i tajný pohádkový poklad.

Den 2. – ráno bylo klidné a však velmi chladné. Některým dětem se ani v 7 nechtělo ještě vstávat. V 8 jsme se přichystali na snídani, kde si děti mohly vybrat z rautu co chtěly (převládaly kuličky s mlékem). Jelikož se rozpršelo, přišlo na řadu menší učení – procvičovali jsme nácvik na psaní a grafomotoriku.Na svačinu jsme si vzali jablíčka a šli si je sníst ven, přičemž jsme prozkoumávali okolní přírodu, jelikož přestalo pršet. Čerstvý vzduch prospívá a tak jsme až do oběda procházeli zdejší přírodu. Na oběd (uzená polévka, těstovny s masem). Odpoledne nám opět nepřálo a tak jsme se přesunuli do herny, kde jsme si hráli a koukali na pohádku Maxinožka. Před večeři jsme opět využili chvíli a vyrazili jsme do místního lesíka, kde jsme i protáhli tělíčko a roztáhli naše plíce – sporťáček v přírodě 🙂 Na večeři již na nás čekaly buchtičky s krémem – mňáááám , přídávky paní kuchařky nestíhaly nakládat. a teď? hurá na pokoj, večerní hygiena a chrnět 🙂
Joooo a přijel k nám pošťák s pohledy 🙂 tak děkujeme , zítra odešleme my Vám 🙂

Zdravíme z Karlova pod Pradědem. Přijeli jsme okolo 11 hodiny. Cesta byla bez problémů – nikdo nezvracel, nikdo neplakal. Po příjezdu a ubytování jsme hned usedli k obědu (porková polévka a kuřecí maso s rýží) – vše snězeno VŠICHNI 🙂 Jelikož nám počasí nepřálo, po odpoledním odpočinku jsme si šli hrát na pokoj. Jakmile ale přestalo pršet, vyrazili jsme se vyvětrat před večeří alespoň na hodinku. Večeře byla úúúúúžasná, halušky se zelím – až na Alexe všichni jedli 🙂 ten překvapivě snědl máslo s chlebem. Teď si hrajeme, kreslíme si.

Třída Sluníčko

Třída se skládá z dětí, které mají 4,5 – 6 let, tj. předškolní a starší „středňáci“. Celkem na třídě je 28 dětí, z toho letos 12 děvčat a 16 chlapců.

Po celou dobu se vaše děti starají a vzdělávají je p. vedoucí uč. Eva Kohutiaková a Mgr. Jindřiška Hrdličková

Sluníčková třída

Třída Berušky

Třída se skládá z 28 dětí a to věkové skupiny od 2,5 – 4,5 let. Pro zvyšování počtů děti mladší 3 let na třídě, se přijala pro školní rok 18/19 i dětská chůva, která učitelkám pomáhá v dopoledních činnostech s malými dětmi. S dětmi pracují p. uč. Diana Řezáková Brožková, p.uč. Šárka Riebauerová a chůva Kateřina Illíková